Johnson & Johnson är ny kund hos Executive English
Johnson & Johnson har givit Executive English förtroendet att genomföra ett antal intensiva grupputbildningar i affärsengelska på huvudkontoret i Sollentuna. Johnson & Johnson rankas ofta som ett av världen 100 mest kända varumärken och med 120,000 anställda över hela världen har man gjort ett stort avtryck inom sina produktområden.
– Johnson & Johnson är ännu ett väldigt välkänt, väldigt internationellt inriktat företag som sällar sig till andra giganter som Unilever, IKEA, NasdaqOMX och Scania genom att ge oss förtroendet att utveckla engelskkunskaperna till en ännu högre nivå, säger Julia Linden-Hill i en kommentar. Vi är naturligtvis lika glada för alla de kunder som kommer till oss i en allt stridare ström, men jag måste ju erkänna att det alltid är lite speciellt att lägga till namn som man känt till ända sedan man själv var ett barn och vars produkter jag själv använt längre tillbaka än jag själv kommer ihåg, och syftar bland annat på Johnsons Baby Powder som min egen mamma applicerade på sin förstfödda dotter med god effekt för fler år sedan än jag själv vill erkänna, fortsätter Julia. Det är även uppenbart att vårt eget varumärke stärks alltmer (även om vi har långt kvar till J&J’s nivå) och vi hoppas kunna presentera ännu ett par riktigt stora internationella kunder inom kort, avslutar Julia.
Ansvarig konsult för Johnson & Johnson är Susan Edner.